donderdag 30 juli 2015

De Titanic Expositie in het klein.


De lift hekken zijn voor mij in opdracht gemaakt.
Arjen Spinhoven is daar verantwoordelijk voor.


Ik ben weer gestart met een nieuw erg groot project.

Er komen opgedoken Artefacts van de Titanic in.

Ik kan met dit project, mijn fantasie weer de vrije loop laten gaan.

Ik bouw op de beganegrond , het Entree de Titanic-winkel en drie liften uit 1900, zie foto boven.

Op de eerste verdieping komen drie hutten van de Eerste Tweede en Derde klasse.
Hier is goed het verschil van rijkdom te zien. 

Verder vind u daar .....opgeborgen in glazen vitrines....... de gevonden sieraden ,zwemvest , porselein glas, viool enz te zien 


Dit is het voorbeeld wat ik gemaakt heb en uit laat snijden
door mijn nieuwe speeltje.
Een silhouet cameo machine, hij snijd uit dik karton mijn bogen
 feilloos scherp uit.
 
Liften blok in aanbouw.

vitrine in aanbouw
Het hart of the Ocean mag natuurlijk niet ontbreken in de Titanic winkel.
In de winkel zijn natuurlijk veel souvenir,s te vinden die ik allemaal nog moet maken in miniatuur.
De expositie komt naast de boeg,en boven de suite en het private deck

Ik laat hier weer stap voor stap mijn miniatuurwerk zien, het begin weer van jaren bouwen.

Foto (Amsterdam Expo
Foto( Amsterdam Expo

2 opmerkingen:

Giac zei

Hallo Connie,
Ik ben altijd zo onder de indruk van uw werk. het is een prachtige expositie en ik aanbid het ijzerwerk hekken. Spectaculair!
Grote knuffel,
Giac

Conny v/den Dungen -Muller zei

Dank je Giac.

Ja het hek is van de poppenhuis architect Arjen.
http://arjenspinhoven.nl/ Hij heeft het voor mij gemaakt.

Ik heb ook de toonbank en vitrine kasten voor mijn winkel gekocht.
groeten terug