maandag 7 oktober 2013

De cargo bouwen



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...De vijfde show-bak is in de maak. Het is de Cargo
Van gevouwen karton maakte ik deze stalen binten voor de cargo.


Ik lijm er een stukje balsa hout in.
Dan is het steviger.



In het gevouwen karton sloeg ik gaatjes voor de spijkers.

Per bint komen 50 spijkers dus een heel tijdrovend karweitje.

De spijkers voor de platen zijn iets grover'
En moeten klinknagels voorstellen.


Om de spijkers dieper in te slaan gebruik ik deze knoflookpers.
Er is vast wel een stuk gereedschap voor.
Maar dit was het enige wat ik nu voor handen had, en sla niet graag op mijn vingers.

Waar ik iets beter bij kon sloeg ik de spijkers enkel met de hamer in.


Ik gebruik een stuk karton ...als bescherming.... om ze door te slaan.
Zo     voorkom ik dat ik mijn werk beschadig.

De achterwand is klaar nu nog vele honderden spijkers verder.
De zijkanten maken.

Ook ben ik bezig met de banken voor de auto

Ik heb de banken wat in vorm geschuurd,
dan kan ik ze straks met leder bekleden.


5 opmerkingen:

Josje zei

Lekker werkje! Maar het geeft wel een mooi resultaat. Ik zie al voor me hoe het eruit ziet als het geschilderd is.
En toch verder met de auto! Is het al gelukt met de wielen? (Daar was toch een probleem mee als ik het me goed herinner?).

Alexandra zei

Grappig hoe vindingrijk hobbyisten zijn.
Het ziet er mooi en strak uit.
Ben heel benieuwd naar het verdere verloop.
Ik blijf het volgen.

Fijne dag nog,groetjes.

Dorien Litjes zei

Hoi Conny,
Is je knoflookpers niet beschadigd? Wat vrouwen zoal als hulpmiddel gebruiken. Maar vinvingrijk ben je wel
Groetjes Dorien

Conny v/den Dungen -Muller zei

Ja Josje die auto blijft een obstakel. Maar ik wil hem er zo graag in hebben.

En de pers mag stuk hoor Dorien. Was het maar zo, dat ene deel zit maar in de weg.
Het zit met popnagels vast of zo. Als je iets kapot wilt hebben is het altijd sterk.

Alexandra leuk dat je het volgt.

xxxx conny

Giac zei

Hallo Connie,
De hoeveelheid werk dat je doet is intens, maar uw workanship is een van de beste die ik heb gezien.
Dikke knuffel,
giac