donderdag 3 januari 2013

Diane Meyboom tekende Rose voor mij.


Wie anders dan de kunstenares en vriendin Diane Meyboom , kan een tekening zo realistisch en gelijkend krijgen. Het is net alsof Jack nog aan het tekenen is.
Vandaar dat ik haar in april 2011 aan haar gevraagd heb,
Of zij de tekening van Rose voor mij wilde maken”. Ik kon wel een foto verkleinen en afdrukken, maar ik wilde dit niet om twee redenen.
Een: dan werd het een tekening die al af was.
Twee: dan was het maar een plaatje.
Nee een echt met houtskool getekende schets, van een vak miniaturist die ik zeer bewonder. Dat was mijn wens !

Deze tekening is voor mij een belangrijk herkenpunt uit de film.


Diana tekende dit minuscule kleine tekeningetje  voor mij,
tijdens een beurs in Arnhem.

Vandaar deze leuke foto’s van, Rose in wording.


Ik ben erg blij,  met het gewenste resultaat.        

1 opmerking:

Xandra Dekker zei

Ik kan me voorstellen Conny dat je blij bent met deze mooie tekening van Diane. Ze maakt prachtige miniatuur schilderijen.

Groeten Xandra