donderdag 26 april 2012

Klimop en palm maken.

Dun A-4 papier groen verven, om bloemisten-draad een geknipt malletje lijmen.

 

 

 


In drie verschillende grote bladen. Met een klein schaartje inknippen.

Na het vouwen en met een schaartje iets rond krullen,
kan het dunne papier iets scheuren.
Verf er dan iets bij, door aanstippen.

Houten bloembakken gemaakt, en mijn voorbeeld van de Titanic bakken aangehouden.

 

 Alleen nog even wat  matte vernis op de bladeren spuiten. Dat geeft net iets meer leven

De klimop aan de muur.

Van geverfd karton, heb ik reepjes gesneden.
En op een ruit papier voorbeeld opgebouwd en geplakt.
Ik heb er wel plastic tussen gelegd, zodat het niet aan het papier kan kleven.



De gekochte klimopblaadjes heb ik bijgeverfd met een wit randje

 

Dit is het eindresultaat geworden.

 

 

 

11 opmerkingen:

carmen zei

fantástico!

Conny v/den Dungen -Muller zei

Dank je Carmen.

Maria zei

Bedankt voor je tutorial, ik heb vaker palmen gemaakt(voor mijn serre) maar toen van dunne zijde. Ik ga het nu ook eens van papier proberen.
Je bakken en trellies zijn ook super, precies zoals in de film.
Liefs
Maria

Conny v/den Dungen -Muller zei

Dank je Maria.
Ja leuk moet je doen.

xx Conny

Eliana zei

The plants are beautiful! Thank you for the tutorial!

Conny v/den Dungen -Muller zei

Thanks Eliana

xxx Conny

TINK - SONIA zei

Hi Conny,amazing work!!It's a pleasure visit your blog,miniregards from sunny Spain.

Kathi zei

A friend sent me here to see your palm plants. I am SO happy to have found your blog! :D I love your palms! Thank you for sharing your cutting designs too.

I've been wanting to make lattice and now, thanks to you, I can!

Your work is outstanding! I'm following!
Blessings,
Kathi

Fabiola zei

Che bella palma. Sembra vera.
Ciao, Faby

Annette zei

Originally came over to check out the palm tree but LOVE the lattice and ivy. Looks fabulous!

Conny v/den Dungen -Muller zei

Thanks Annette.